White White Vest

31.5.15


IMG_7768


Zdravím vás, dúfam, že ste prežili krásny víkend. Dnešný outfit je opäť trochu tmavší než obvykle, no snažila som sa ho oživiť bielou vestou a kabelkou v ťavej farbe. Jediné čo ma straší, sú moje snehobiele nohy. :D Preto by som sa vás rada spýtala, či máte nejaké skúsenosti s metódou nástrekového opaľovania, resp. či používate samoopalovacie prípravky a ak áno, tak ktoré? Tento rok budem asi dovolenkovať pri lokálnych kúpaliskách, no bola by som veľmi nerada, ak by som svojou "belosťou" odplašila návštevníkov. :D Vopred ďakujem za užitočné tipy.

vest

IMG_7713

vvest

IMG_7734

1

2
sweater - Zara
vest - Sheinside
leggings - Primark
shoes - Ebay
sunglasses - Opti24
bag - Mango

You Might Also Like

4 comments

  1. Ja som ešte belšia ako ty a s opaľovaním mám veľké problémy :) S nástrekmi ani ničím podobným však skúsenosť nemám :/
    Inak krásny outfit ;)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. keď som potrebovala v zimnej sezóne chytiť bronz tak som si nastriekala od Lorealu nejakú chytrá samoopašovaciu vec a bolo to fajn, nefarbila, neboli fľaky, celkom prirodzený odtieň. Teraz chodím raz do týždňa do solárka, lebo inak by som bola mega biela, tak aspoň trošku farby nech mám:D

    OdpovedaťOdstrániť