Beaded Dress

28.6.15


IMG_8636


Zdravím vás, aký ste mali víkend? Ja som po svadobnej veselici spala asi tak 4 hodiny, no cítim sa celkom dobre....zombíkovský syndróm ma tentokrát obišiel. Alebo to bude tým, že už od rána do seba ládujem koláče a červený melón. :D

Outfit som fotila pred pár dňami v poli, neďaleko ktorého sa nachádza záhradkárska oblasť. Vyšívaný top, ktorý je ozdobený drobnými korálikmi sú vlastne šaty. Len škoda, že som sa netrafila do veľkosti a sú mi trochu krátke, no zato poslúžia veľmi dobre ako tunika. Gladiátorky zas patria k typickej letnej výbave, no túto sezónu sú obzvlášť žiadané a idú na dračku ako teplé rožky. Objednala som ich cez Mango.com, lebo v predajniach už nemali moju veľkosť a ani farbu, v ktorej som ich chcela. Ak po nejakých poškulujete, neváhajte si jedny zaobstarať, nielenže sú pohodlné, ale v obchodoch už prebiehajú výpredaje. :) Enjoy!

Hello, how was your weekend? On Saturday I went to my bf´s wedding and I slept for about four hours, but I feel pretty good and fresh. The only food I ate today are wedding cakes and watermelon. :D


My outfit photos were taken few days ago in the field. The embroidered top is actually a dress and it is decorated with tiny beads. Such a pity I chose the wrong size so the dress runs a little short, but I can wear it as a tunic. Gladiator sandals are a summer must-have, they are really really trendy now. I ordered them via Mango.com because I couldn´t find my size and color in stores. If you are looking for a similar ones, do not hesitate to purchase them. They are comfortable and everything is on sale now. :) Enjoy!

IMG_8618

IMG_8623

1

IMG_8643

IMG_8639

IMG_8644

2
dress - SheIn
skirt - Zara
sandals - Mango
bag - Mango

You Might Also Like

4 comments

  1. Top vyzerá super a tak trochu ti závidím, že si môžeš objednávať boty cez net. Ja by som si veru netrúfla.

    Blonďavá Potvora-GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie šaty sú krásne :) veľmi sa mi ináč páči prostredie a svetlo na fotkách ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Very nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť