Bright Colors

4.6.15


IMG_7961

Tento outfit som mala na sebe ešte minulý týždeň, kedy sa počasie po daždivom období konečne začalo normalizovať a takto oblečená som sa vybrala do ateliéra Fera Mikloška na predstavenie jeho novej letnej kolekcie, o ktorej budem písať v ďalšom článku. :) 
Predĺžené tričko sú pôvodne tielkové šaty, takže v najväčších horúčavách ich môžem nosiť aj samostatne. Na ne som navrstvila tenký biely svetrík, ktorý mi furt padá cez jedno rameno a ja sa potom cítim ako Alex Owens z filmu Flash Dance. :D Biele jeansy sú počas leta nutnosťou, v tomto období ich nájdete v každom obchode. Na oživenie nesmie chýbať trochu farby v podobe kabelky a na záver moje obľúbené F&F topánky, ktoré nosím až nezdravo často. :D Enjoy!

IMG_7899

IMG_7923


IMG_7940

IMG_7920

IMG_7928

IMG_7932
tank top dress, sweater, bag - Zara
jeans - Primark
coat - H&M
brogues - F&F


You Might Also Like

8 comments

  1. wow! perfektní kombo a ty boty k tomu!! <33
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna.Aj úplne obyčajnému outfitu vieš dodať nádherné čaro ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nadherny outfit :) takovy elegantni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento outfit som ti už olajokvala všade možne a nedá mi to nepochváliť aj tu! :D neskutočne sa mi to páči, všetky palce hore! ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your style is great :-* I love your shoes :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekné.. Tvoj štýl mi je srdcu blízky, máš cit pre farby a krásne kombinujes a hráš sa s tým.. Len tak ďalej

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nos encantan tus looks. ¿Conoces Wossel? Con Wossel puedes crear looks interactivos gratis para tu blog. Tus seguidores podrán darle a “Me gusta”, guardar tus looks en sus favoritos, compartirlo en las redes sociales, y lo mejor de todo, podrán hacer clic en tus prendas para comprarlas :) Es genial ¡Pruébalo! :)

    www.wossel.com/about

    ¡Saludos!

    OdpovedaťOdstrániť