F&F A/W 2015

2.6.15


unnamed (1)

Už je to vyše 2  týždňov, čo bola predstavená nová kolekcia F&F jeseň/zima 2015. Vopred sa ospravedlňujem sa "drobné" meškanie a dúfam, že vás toto čakanie neodradilo. :) Do Prahy sme vyrazili autobusom a ubytovaní sme boli v hoteli Holiday Inn Congress Centre. Po príchode sme mali hodinu na to, aby sme sa pripravili na večeru. Pre niekoho malina, lenže akonáhle som otvorila dvere do izby, trvalo mi dobrých 30 minút, kým som sa dokopala k tomu, aby som sa vychystala. Čistučká kúpeľňa, nadpozemsky mäkká posteľ, varná konvica či veľké zrkadlo. No komu by sa chcelo odísť. :D

Autobus nás odviezol do reštaurácie (a pivovar v jednom) Marina a odtiaľ sme s plnými bruchami prešli do La Fabriky, v ktorej sa mala konať prehliadka kolekcie. Medzi zúčastnenými sa nachádzali aj české celebrity a české bloggerky ako napr. Pavlína, Ejvy či kočky z A Cup of Style

A teraz ešte pár slov k samotnej kolekcii. Je prudko prešpikovaná v štýle 70.rokov. Chvíľami som mala pocit, že som sa ocitla v časovej slučke. :) Každou novou kolekciou sú jednotlivé kúsky o niečo odvážnejšie. Nechýbali pleteniny asymetrických strihov, modely z pravej kože či výrazné doplnky ako napr. štóly. Z farieb prevládala najmä bordová, béžová, ťavia či čierna. Mojimi dvomi favoritmi sa behom sekundy stali overal v petrolejovej farbe a bordová semišová bundička. Čo hovoríte na kolekciu? Páči sa vám?

P.S. - Pokiaľ sa chcete pobaviť, prečítajte si toto úsmevné "akože" zhrnutie celej akcie. :D


IMG_7136

IMG_7138

unnamed

unnamed (3)

IMG_7141

b

a

c

d

e

f

IMG_7179

IMG_7256

g

h

i

j

k

IMG_7271

unnamed (2)

IMG_7339

IMG_7331
IMG_7318
časť slovenského "tímu" - Linda (Lapkinn), Ivanka (SLL) a Silvia z F&F


ff2
palazzo nohavice, top - F&F
sako - Oasap.com
kabelka - Asos



You Might Also Like

3 comments