FERO MIKLOŠKO SUMMER 2015

9.6.15


IMG_7806


Koncom mája sa na mňa usmialo šťastie a prežívala som menšie Vianoce. Zavítala som do ateliéru Fera Mikloška pri príležitosti predstavenia jeho novej letnej kolekcie oblečenia a doplnkov. Poďte sa pokochať štýlovými novinkami a zároveň nazrieť do miesta, kde vznikajú zaujímavé nápady a kde sa vďaka šikovným rukám rodia originálne modely.

1

4

3

2


Sieť obchodov s bižutériou SPLEEN pozná snáď úplne každý a je to už 8 rokov čo pre nich Fero vytvára úspešné kolekcie šperkov. Nečakajte však žiadny minimalizmus či skromné decentné kúsky. Keď ide o "bling bling", musí to mať "gule" a žiariť na všetky svetové strany. Všetky šperky sú antialergické, kamienky (originál Swarovski kryštály) sú vsádzané ručne a za zmienku stojí aj fakt, že sú vyrábané v limitovanom počte maximálne do 10 ks. 

IMG_7826

IMG_7822

IMG_7824

IMG_7816

IMG_7811

Na mojom blogu ste mali možnosť vidieť viacero Ferových kolekcií. Zakaždým sú jedinečné, no predsa ich vždy niečo spája a tým mám na mysli použitie materiálov. Ferovými obľúbenkyňami sú dišes, francúzska čipka a brokát - symboly luxusu. Farby zvolil typicky letné, svieže a pozitívne a nebojí sa ich vzájomne kombinovať. Kompletný lookbook bol nafotený s Adelou Banášovou a mnohí ju prirovnávajú ku Carrie zo SATC. :)

Aký je váš názor na kolekciu? Ktorý kúsok vás najviac oslovil?

5

6

7

IMG_7885

IMG_7883

IMG_7881

IMG_7877

IMG_7874

IMG_7855

You Might Also Like

7 comments

  1. Nemôžem povedať, ktorý kúsok ma oslovil najviac, lebo pre mňa je všetko dokonalé. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto vyzerá fantastický! Veľmi sa mi to páči :)
    www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja práve milujem minimalizmus, takže ma žiaľ neoslovilo nič. Možno tie sviečky na poslednej fotke a jedny šaty zo stojanu. :)
    ladyminimalism

    OdpovedaťOdstrániť
  4. všetko je taak nádherne zladené, do posledného detailu...och, nádych výdych :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty šperky, to je úžas! Jinak jsi vyfotila krásný fotky :)
    HollyChicc

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetko je nádherné tak ako každá jeho kolekcia. Najviac sa mi zo šperkov páčia tie zelené naušnice. Vyfotila si naozaj krásne fotky a tie priestory sú dokonalé :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť