Shirt over the dress

11.6.15


IMG_8021


Pred necelým mesiacom som sa ocitla v Prahe a zajtra tam mám namierené opäť. S kamarátkami sme naplánovali rozlúčkovú party pre budúcu nevestu so všetkým čo k tomu patrí. Ešte som nemala možnosť zažiť pražskú party, tak dúfam, že všetko dopadne tak ako má a domov sa vrátime pri plnom vedomí. :D Držte nám palce. 

Čo sa týka outfitu, tak som prišla na to, že vrstviť sa dá aj v lete. Šaty som kúpila ešte minulý rok v F&F a navrstvila som na ne tenkú šifónovú košeľu s viazaním okolo pása. Atypické sandále mám z Topánkova, ktoré som si v poslednej dobe veľmi obľúbila, pretože ponúka trendy obuv za prijateľné ceny. Na záver som k topánkam zladila kabelku a okuliare. Enjoy!

IMG_8007

IMG_8011

IMG_8016

IMG_8022

IMG_8024

IMG_8035

IMG_8030

IMG_8063

IMG_8058
dress - F&F
shirt - Asos
bag - Newlook (via Asos)
sunglasses - New Yorker
shoes - Topankovo

You Might Also Like

6 comments

  1. wow vyzerá to super a topánky sú úžasné. Sú aj také pohodlné ako vyzerajú?

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vrstvenie je super ;) avšak ja by som asi umrela v takom teple s viacerými vrstvami :D ale vyzerá to skvelo :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Košile na šaty - to je super nápad. :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť