Simple Combo

22.6.15


IMG_8567


Hoci už máme oficiálne leto, to čo sa odohráva vonku mi skôr pripomína aprílové počasie. Ráno chladno, cez deň teplo a potom príde dážď. Privádza ma to trochu do šialenstva, keďže neviem či mi počas dňa nebude príliš zima, teplo alebo či nezmoknem do nitky. Hotová schizofrénia. :D Tentokrát som zvolila holé nohy, zakrytý vrch a  minimum farieb. Čierno - biele kombo je vždy nadčasové a pre oživenie stačí pridať trooošilinku farieb. Pravdepodobne ste čakali farebnú kabelku ako to už býva mojím zvykom, no zvolila som radšej zaujímavý top s pásikmi a k bižutke som zladila polarizované aviatorky. Enjoy!


1

stripe

2

IMG_8500

IMG_8505

IMG_8502
sunglasses - Kodano.sk
blouse - Romwe
blazer - Mango
shorts - Oasap
bag - H&M
sneakers - Asos

You Might Also Like

5 comments

  1. Pekná jednoduchá kombinácia. Ako sa poznám, ja by som sa po týchto kúskoch v obchode ani nepozrela, no takto keď ich vidím v outfite tak ma zaujali. Vyzerá to super :)

    Blonďavá Potvora-new post

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak táto kombinácia vyzerá naozaj super. Jednoduchá a predsa bezchybná. Ale tá kabelka? Jednoducho TOP :) Veľmi ma očarila

    To NAJ pre baby TU :-*


    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak táto kombinácia vyzerá naozaj super. Jednoduchá a predsa bezchybná. Ale tá kabelka? Jednoducho TOP :) Veľmi ma očarila

    To NAJ pre baby TU :-*


    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť