All White Outfit

1.7.15


IMG_8741


Toto je jeden z mojich najobľúbenejších outfitov za posledné obdobie. Ak by ste ma teraz postavili do stredu štadióna, na ktorom by bolo niekoľko tisíc ľudí a všetci by ma vypískali či vysmiali, bolo by mi to srdečne u pr!@#e. :D Fakt! Nie je nad ten pocit, keď sa páčite sami sebe a cítite sa dobre, bez ohľadu na to čo si okolie myslí. Verím tomu, že takáto "vnútorná spokojnosť" dodáva človeku akési "fluidum". :) Top s volánikom zbožňujem, dá sa nosiť cez ramená alebo ho nechať len tak voľne visieť. Mali ho aj v iných farbách a silno uvažujem, žeby som si ešte jeden kúpila. :D Biele nohavice som zas hľadala veľmi dlho. Nikde som nevedela nájsť dobre padnúce, resp. také, ktoré by neboli priveľmi priesvitné, no keď to najmenej čakáte, vždy objavíte to po čom túžite. V čom sa cítite sebavedome a spokojne vy? :)


white

white2

0

1

IMG_8696

IMG_8706

IMG_8762

IMG_8698
top, trousers - Zara
bag - Mango
shoes - F&F
hat - Gate
earrings - Stradivarius

You Might Also Like

8 comments

  1. Ja by som ta urcite nevypiskala a urcite niesom jedina ,sama som dnes mala podobny den a ked si obcas obleciem nieco o com viem , ze nieje pre kazdeho a aj ked mi mamina povie , ze nevie ci sa jej to paci , neprezleciem sa ani nezapochybujem , lebo su dni ked som si so svojim outfitom 100% ista a nikto moj nazor nezmeni a ani ma nezneisti :) lebo ked sa v tom citim dobre a mojmu oku to lahodi :) na nicom inom mi nezalezi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. cute look hun!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. The silver shoes are so gorgeous!
    Dora
    http://www.adropofindigo.ca/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jasné farby sa ti veľmi hodia, biela je top :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť