Dark Green Shirt

9.7.15



V poslednom čase vôbec nemám chuť nosiť topánky na vysokom podpätku. A vy? Jednou z hlavných príčin sú vysoké teploty. Opuchnuté nohy s boľavými a krvavými odreninami zažil snáď každý z nás a čím som staršia, tým viac sa snažím pred takýmito nepríjemnosťami chrániť a minimalizovať škody. :D Úspešnosť je zatiaľ priemerná ale zlepšuje sa. :D Pohodlná obuv je počas nepriaznivých podmienok na nezaplatenie a verím, že moje nohy mi to raz v budúcnosti odplatia. :D








t-shirt - Primark
shirt - Reserved
jeggings - H&M
sandals - Gate
bag - OASAP
hat - OASAP

You Might Also Like

4 comments

  1. Tento outfit se mi hrozně líbí :) Máš na sobě perfektní kousky a ty boty vypadají opravdu pohodlně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky! Krásné vlasy máš:)

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super outfit, klobúk sa ti neskutočne hodí :) ja to mám ináč s opätkami úplne rovnako :D keď je chladnejšie, tak v pohode, ale počas leta majú stopku :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť