Denim look

5.7.15

IMG_8861



Ufff tieto horúčavy dávajú poriadne zabrať! Ak zrovna nie som pri vode, tak sa z domu ani nepohnem! Už len pri sebemenšom pohybe sa mi objavia kropaje potu na čele. :D Taktiež som prestala riešiť čo na seba, lebo nič nepomáha....dokonca ani tá biela farba. :D Zato večery sú ako stvorené na prechádzky či príjemné posedenie s priateľmi pri pive či víne. Ako si predstavujete ideálny letný deň/večer ? :)

IMG_8786

IMG_8790

IMG_8794

IMG_8800

IMG_8814

IMG_8845
skirt - Stradivarius
shirt - H&M
sandals - Mango
bag - Zara

You Might Also Like

4 comments

  1. Presne, ako hovoríš, letné večery sú skrátka úžasné. Ja ich trávim vonku na terase s knihou alebo filmom. :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentálne by som rozhodne uvítala klimatizáciu v byte. Takže ak sa rozhodnem pohnúť jednoznačne utekám niekde kde ju majú :D Ale večery sú naozaj ako stvorené na prechádzky. Takže ideálny večer je niekde v meste na teraske s drinkom a skvelou spoločnosťou :)

    Blonďavá Potvora-GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. letné večery sú super. práve som sa vrátila z vonku, kde som si po dlhom čase v pokoji čítala knihu:)
    máš super sukňu!

    OdpovedaťOdstrániť