Pinstripe Dress

29.7.15




Zdravím vás, dnes by som vám rada predstavila jediný poctivo zdokumentovaný dovolenkový outfit. :D Nejaké ste mohli vidieť aj na mojom FB. Už dlhšie som poškulovala po podobných šatách a hneď ako dorazili, putovali do kufra. Dajú sa však využiť aj ako top, len si ich jednoducho zastrčíte do jeansov, kraťasov či sukne. Zbožňujem ak môžem jeden kúsok využiť na viacero spôsobov. :) Sandále som si tiež zaobstarala ešte pred odchodom. Pôvodne som potrebovala nájsť lacné flip-flopy na pláž, no keď som zbadala tieto krásky zlacnené na 6 €, musela som ich mať. A ak si dobre pamätáte, tak jedny také isté už vlastním v čiernej farbe. Predstavujú pre mňa dokonalé sesterské duo. :D Enjoy!






Dress - OASAP
sandals - Gate
necklace - Stradivarius
bag - Mango
hat - from Barcelona

You Might Also Like

4 comments