Red Converse

26.7.15




Po menšej týždňovej pauze, bohatšia o nové zážitky a solárnu dermatitídu, vás opäť pozdravujem. :D Je to nanajvýš prekvapujúce, že tu na Slovensku dosahovali teploty tropických 37°C, zatiaľ čo na Kréte sme zažívali príjemné tridsiatky. Tento rok sa mi podarilo zbaliť do jedného malého kufra, čo považujem za svoj osobný rekord. Ťahať so sebou kopu hlúpostí je naozaj zbytočné. Vystačila som si s úplne basic vecami + pridala 1 alebo 2 výraznejšie kúsky. Väčšinu času som aj tak trávila v šortkách a obyčajnom tričku. Spoločnosť mi robili nové červené tenisky Converse, ktoré našťastie stihli prísť pred mojím odchodom a lepšiu pohodlnú obuv si na cestovanie neviem predstaviť. :) A čo vy, máte nejaké špeciálne baliace techniky ak niekam cestujete?


Nezabudnite sa zapojiť do LETNEJ GIVEAWAY!!!






t-shirt - New Yorker
necklace - Stradivarius
shorts - Dresslink
bag - New Yorker
Converse shoes - Obuvame.sk

You Might Also Like

5 comments

  1. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fajnová je táto kombinácia, taká jednoduchá a pritom chic, hlavne tie šortky sa mi veľmi páčia, hneď by som ich brala keby som netrpela fóbiou zo svojich nôh :D kočka!

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
  3. OOOOOMFFFFFFFGGGGGGGGGGGG TIMBOOOOOOO, YOU'RE SO WONDERFUL IN ALL BLACK OUTFIT WITH THOSE SOCKLESS RED CONVERSES, PRETTY NICE AND SEXY COMBO, I LOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIT SOOO MUUUUUUCHHH, YOU'RE A GODDESSSSSSS, OHHHHHH WOOOOWW, I AM GOONNAAAA EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť