Špaldové muffiny s čučoriedkami / Blueberry Spelt Muffins

8.7.15




Muffiny patria k mojim najobľúbenejším zákuskom. Najmä pre to, že ich príprava je nenáročná a existuje veľké množstvo rôznych variácií na sladký či slaný spôsob. 

Čo budete potrebovať?

250 g špaldová múka
100 g trstinový cukor
200 ml biely jogurt
100 g maslo
2 vajcia
3 ČL PDP (prášok do pečiva)
1 ČL škorica mletá
štipka soli
čučoriedky
* orechy, holandské kakao (voliteľné)



Zmiešajte si v miske všetky suché ingrediencie, t.j. múku, cukor, prášok do pečiva, soľ a škoricu. V druhej miske si vymiešajte vajcia, jogurt, roztopené maslo a prilejte do prvej misky k suchej zmesi. Ja som ešte na záver nasekala na drobno orechy, pár minút som ich opražila na panvici a na záver pridala do cesta. Časť cesta som si oddelila a primiešala kakao.




Naplňte formičky cestom asi tak do 3/4 (do každého košíka som vhodila 2-3 bobule čučoriedok) a pečte 20-25 minút na 180°C. 

dch


You Might Also Like

3 comments