Summer Minimalist

16.7.15


IMG_8977


Už som bola zmierená s tým, že toto leto k moru nezavítam. Niežeby som si na to potrpela, veď aj na Slovensku máme mnoho pekných zákutí, no človek niekedy potrebuje jednoducho vypadnúť, zmeniť prostredie a úplne vypnúť. Posledné týždne boli pre mňa celkom hektické a priniesli určité zmeny, na ktoré sa chcem psychicky pripraviť a posilniť. :D Ako relaxujete vy, resp. čo vám pomáha?

IMG_8967

IMG_8974

IMG_9003

IMG_9016

IMG_8985

IMG_9029
top - Pimkie
vest - SheIn
shorts - Oasap
sandals - Asos
bag - Zara

You Might Also Like

5 comments

  1. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. perfektní outfit! moc se mi líbí kombinace vesty a kabelky a celkove vesty a kratasu, super!!:) Me jako relax asi nejvic pomaha spanek!:)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skveléééé, skombinované na jedničku:)

    anitrammartina.blospost.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. môj vytúžený relax je tiež odísť niekam ďaleko a všetko zlé na pár dní nechať doma :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť