The Kimono

12.7.15




Nemať v šatníku aspoň jedno kimono by bol hriech. Je jedno či preferujete jednofarebné, vzorované, čipkované, šifónové či so strapcami, má totiž široké využitie. Môžete ho skombinovať s jednoduchým outfitom do práce, využijete ho na rôznych letných akciách (hlavne festivaloch), stane sa vaším verným spoločníkom na kúpalisku alebo na pláži a ak si k nemu obujete sexi ihličky, budete kráľovnou horúcej sobotňajšej noci (night fever, night fever, we know how to do it.....:D ). Dlho som dumala, no nakoniec som sa rozhodla pre vzorované black and white kimono, ktoré viem dať dohromady s basic kúskami v neutrálnych farbách alebo pridať výrazné farby pre oživenie. Ako sa vám páči? Enjoy!

IMG_8887

IMG_8896

IMG_8898

IMG_8905

IMG_8920

IMG_8943

IMG_8909

kimono - Dresslink
t-shirt - second hand
shorts - H&M (old)
sandals - Gate
bag - Mango
necklace - Ebay


You Might Also Like

5 comments

  1. ja zbožňujem kimoná a leto! Mám už asi troje a v obchode vždy pokukujem po ďalších:D
    a toto tvoje je tiež superácke

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kimono je úžasné, veľmi sa mi páči tá čipka na spodnom leme :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Timea, to kimono je peckové, veľmi sa mi páčia tvoje outfity si mojou inšpiráciou. Vďaka tebe som si aj ja vytvorila blog, tak keď budeš mať chuť môžeš sa mrknúť. Martina

    http://anitrammartina.blogspot.sk/2015/07/culottes-nohavice.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj Martina, dakujem :) držím palce pri blogovaní

      Odstrániť