Bandana Scarf

25.8.15



Nie je to prvýkrát, čo som pri upratovaní šatníka narazila na zabudnutý kúsok, ktorý bol v tom čase považovaný za trendy. Tentokrát som objavila vzorovanú šatku, tzv. bandanu. Mám ešte jednu v bielej a modrej farbe a nosievala som ich počas strednej školy, kedy mnou trieskala puberta na všetky strany. A to myslím doslova! :D V tej dobe som frčala na veľkej hip-hopovej vlne. :D Stretnúť ma v širokých nohaviciach, XXL tričku a so šatkou na hlave nebolo nič nezvyčajné. Žila som svoj "thug life". :D Bandana šatky nosili kedysi kovboji aby si chranili tvár pred prachom. No väčšina ľudí si ich spája skôr s hip-hopovým svetom alebo gangami. V takom ghette by vedeli ľahko určiť do akého gangu patríte a to podľa farby šatky. Ak nosí dievča takúto šatku na zápästí, znamená to, že jej milý je vo väzení. V súčasnosti sú tieto šatky dosť mainstreamové. Nosí si ich kto chce a ako chce. Ja som ju nosievala na hlave, no prešla som na sofistikovanejší spôsob jej využitia. Čo hovoríte na bandana šatky? Páčia sa vám? Či uprednostňujete skôr tie klasické?










t-shrit - Bershka
skirt - Stradivarius
coat - H&M
bag - H&M
bandana scarf - no brand (old)
shoes - Asos

You Might Also Like

6 comments

  1. šatka je super, tebe sa veľmi hodí, hoci na sebe si ju predstaviť nedokážem ;) inak máš super okuliare :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som kedysi nosila bandana šatky na hlave. :D Ešte ich mám v zelenej a ružovej :D Ináč veľmi sa mi páčia tvoje tenisky :)
    With grey wolf

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherný outfit! A musím pořád koukat na tvé vlasy! jsou nádherné, zdravé a opravdu kouzelné:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vydarený outfit. Ja som svoju šatku niekde zapatrošila. Nosievala som ju vo vlasoch ale skôr v štýle pin-up :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som ju tiež niekde stratila, vyzeráš skvele:)

    OdpovedaťOdstrániť