Blush

5.8.15



Neviem prečo, ale pre koženkové sukne mám určitú slabosť. A tie naj vždy objavím v New Yorkeri....a ešte viac "naj" je, že v tom čase stoja pár šupiek. :D Náhoda, osud...ktovie?  Len škoda, že sú nositeľné max. do 25°C (pri tejto vete som si spomenula na nezabudnuteľnú scénku z Priateľov, keď mal Ross oblečené kožené nohavice, môžete si ju pozrieť tu, :D). Preto som využila minulo-týždňové mierne "ochladenie" a obliekla si ju spolu v kombinácii s modrou košeľou a sivými doplnkami. Enjoy!






skirt - New Yorker
shirt, bag - H&M
shoes - Topankovo.sk
sunglasses - Kodano.sk (here)

You Might Also Like

9 comments

  1. Koženkové sukne sú super a tá Tvoja sa mi veľmi páči. Hlavne svojou farbou.
    Krásny pastelový outfit :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne som mala na jazyku otázku, či ti v nej nebolo teplo, ale to ochladenie to vysvetlilo :D inak je super a veľmi sa ti hodí :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko k sebe krásne ladí. Vyzeráš skvelo! :) a tú časť Priateľov som videla a dosť som sa nasmiala :D
    With grey wolf

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto farebné kombo sa mi veľmi páči! a ináč kabelka je perfektná, taká fajná dovolenková- na pár šupiek

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja veľmi kožené nemusím, zdajú sa mi byť veľmi nepohodlné, ale na Tebe vyzerá skvelo:)

    OdpovedaťOdstrániť