Boyfriend Shorts

19.8.15


Verím tomu, že na to, aby sa človek cítil v psychickej pohode, potrebuje byť aktívny. Keď sa spätne pozriem na svoj život spred niekoľkých mesiacov, bola to dosť bieda. Prišla som domov z práce, ktorá ma moc nebavila, sadla za počítač a kvasila. Síce som blogovala tak ako aj doteraz, no stále som bola akási podráždená, pesimistická a mávala som stavy, keď som sa z ničoho nič rozplakala. Okrem blogu som nič iné nemala, čo by ma napĺňalo a povedzme si to na rovinu, neviem si predstaviť, že by som blogovala ďalších 10 rokov a či to vôbec bude mať význam. Predsa len ... konkurencia je veľká a ja už budem stará a "out". :D Našťastie ma priateľ namotivoval k tomu, aby som začala cvičiť. Aby som vám ozrejmila moju osobu, tak som bola vždy nemehlo a telesnú výchovu som neznášala. :D No postupne som sa do cvičenia dostala a beriem ho ako súčasť môjho života. Taktiež som zmenila prácu a povedala si, že sa musím viac socializovať, viac cestovať, prečítať viac kníh...jednoducho sa niečím zamestnať, aby som nezlenivela a nezakrpatela vysedávaním pri počítači. A čo vy? Aké máte aktivity? Čo vám pomáha udržiavať sa v psychickej pohode?






t-shirt - Dresslink
blazer - Next
shorts - H&M +DIY
shoes - H&M
bag - Ebay.co.uk

You Might Also Like

5 comments

  1. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. outfit je úžasný, toto ti vyšlo :) a je super, že si sa premohla a niečo začala robiť, sama také tie zlé stavy poznám a súhlasím, že ťa z toho vytiahne iba nejaká aktivita ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ted bohužel ničim...kéž bych mohla napsat tohle aspon o svym blogu, ale ani do něj se prostě nedonutim....jedině cestování, ale jelikož ted budu muset cestovat sama, asi to nebude ono

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám to dost podobně jako ty, bloguju, cvičím, čtu, ale někdy také jen vysedávám u počítače a je pravda, že z toho nemám dobrý pocit :)
    Super účes! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful outfit. Love your blazer... kisses

    http://jovanica92.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť