Crochet Blouse

8.8.15




Tieto horúčavy sú naozaj katastrofálne. Tváriť sa solídne a vyzerať normálne ... to chce nadľudský výkon! Von vychádzam buď skoro ráno alebo až večer. Snažím sa obliekať do svetlých a voľných kúskov, no mám pocit, že už len obyčajné mrkanie mi vytvára mokré mapy na oblečení. :D Mladí chlapci promenádujúci sa hore bez po ulici ma už neprekvapujú a pred pár dňami som zazrela starého pána ako venčil svojho psa.....oblečený len v plavkách. :D Ako zvládate vy extrémne horúce dni? 







blouse - Dresslink
skirt - Stradivarius
bag - Ebay
shoes - Zara

You Might Also Like

5 comments

  1. Moc krásný outfit! :)) velmi se mi líbí ta sukně, mám stejnou, jen koženou od mamky, když byla mladá :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. blúzka je veľmi pekná, hodí sa ti :) ja pokiaľ nemusím, radšej ani nevychádzam z domu, keď je vonku takto teplo.. a keď už musím, vždy mám so sebou aspoň vejár a fľašu vody ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. cez týždeň som chvalabohu v kancli, takže tam si ideme s klímou o 106:D cez víkend cez voľno sa snažíme ísť niekam k bazénu, lebo inak sa nedá. Ináč mne sa cez tieto dni abolsútne nič nechce robiť...idem s cvičenia a mám pocit, že už žiadnu ďalšiu aktivitu cez deň nezvládnem:D

    sukňa a kabelka sú veľmi fajné

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tieto horúčavy sú strašná otrava, keď nemusím nepohnem sa z domu. Aj keď ani tam to bez klímy nie je žiadna sláva. A cez víkendy sa ťaháme na kúpalisko, to je asi jediné miesto, okrem obchoďákov, kde sa to dá vydržať :D

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť