Floral Kimono

11.8.15



Mám pocit, že neutíchajúce horúčavy zo mňa postupne vyčerpávajú energiu, zdravý rozum a ešte aj nápady. :D Najradšej by som vyšla z domu v plavkách....naozaj...dokonca sa mi o tom aj snívalo! :D Žiaľ realita ma fackuje deň čo deň a to tak, že každé ráno bezradne stojím pred skriňou hľadajúc niečo, čo ma neroztaví. Pokiaľ aj vy patríte k takým zúfalcom ako som ja (dúfam, že len dočasne :D ), pozrite si tento úsmevný článok so "zaručenými" typmi ako postupovať v prípade, že neviete čo na seba. :D





kimono - SheIn
t-shirt - Bershka
shorts - Gate
sandalas - F&F
bag - Mango

You Might Also Like

2 comments

  1. outfit je pecka a kimono totálne úžasné :) ja teraz tiež teplo preklínam, ale o chvíľu určite zase začnú časy, keď si budem želať, aby sa vrátilo :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť