Khaki Pants

21.8.15




Ak by som si mala vybrať jeden kúsok, v ktorom by som musela stráviť celý týždeň, boli by to tieto khaki nohavice. Kúpila som ich počas výpredajov v Zare. Páči sa mi na nich, že nie sú úplne obtiahnuté, sú z príjemného materiálu a čo je pre mňa veľmi podstatné, sú neuveriteľne univerzálne. Nosím ich k teniskám, sandálom alebo slušnejším topánkam. Vedia sa dokonale prispôsobiť k vášmu momentálnemu looku. Už som aj uvažovala nad menším projektom na tému "1 kus oblečenia na každý deň". Čo poviete? :)







top - Mango
pants - Zara
shoes, bag - Oasap
watch - Asos


You Might Also Like

5 comments

  1. pekne nohavice. Fakt su také univerzálne. Niečo v takejto farbe by sa mi veru hodilo do šatníka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten projekt by mohol byť vážne super! :) Musíš to vyskúšať. A nohavice sú parádne :)
    With grey wolf

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie nohavice by som aj ja rada videla v ďalších outfitoch :) inak sa ti kaki farba veľmi hodí ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jo! tohle ti moc sluší a moc se mi taky líbí barevná kombinace černé a khaki zelené :)

    OdpovedaťOdstrániť