Nude Heels

2.8.15



Narodeniny mám síce až o 2 mesiace, no rozhodla som sa, že sa obdarujem s menším predstihom. :D Aj vy to tak robievate? :D Čím sa radi obdarúvate? Preferujete oblečenie, topánky, jedlo, kozmetiku či dobrú knihu? :)

Po žltej kabelke som poškuľovala poriadne dlho. Možno preto, že žltá farba nepatrí k mojím obľúbeným a potrebovala som sa uistiť, že ju dostatočne využijem. Čo sa týka topánok v nude farbe, tých nikdy nie je dosť. :D Niekomu sa môže zdať, že mať 10 párov topánok v rovnakej farbe je úplne na hlavu, no všetci dobre vieme, že sila tkvie v detailoch. :D Posledným kúskom je pásikavé sako, ktoré som ulovila v zľavách. Hneď ako som ho zbadala, vedela som, že s predchádzajúcimi kúskami bude tvoriť dobre zohratú trojicu. :D Enjoy!









t-shirt - Bershka
blazer - Bershka
shorts - Dresslink
heels - Ebay (similar here, here, here and here)
bag - Ebay
sunglasses - Newdress

You Might Also Like

6 comments

  1. sandálky sú krásne :) a kupovanie darčekov v predstihu je mi dôverne známe :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Občas mám pocit, že mám narodeniny celý rok :D Rada si kupujem darčeky v predstihu.
    Outfit je krásny a tie sandálky sú úžasné. Máš neskutočné nohy :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja takéto odmeňovačky robím počas školy- že kúpim si niečo pred skúškou, na povzbudenie, po skúške, za odmenu a tak:D
    ináč boty veľmi pekné!

    OdpovedaťOdstrániť