70´s Vibe

13.9.15



Minulý týždeň som si bola spraviť menšiu prehliadku po obchodoch. Pri každom vstupe do predajne som mala pocit, že som vošla do časostroja, ktorý ma preniesol o niekoľko desiatok rokov dozadu. Viem, že 70.roky sú teraz trendy, ale nemyslela som si, že sa v našich končinách tak rozšíria. Každopádne ja som len rada a určite sa oplatí zaobstarať si nejaké kúsky, ktoré budú využiteľné aj počas budúcich sezón, napr. pončá, "áčkové" sukne či roláky. A verím, že aj odporcovia "sedemdesiatiek" si prídu na svoje. Enjoy! :)





shirt, coat, jeans - H&M
bag - F&F
shoes - Asos

You Might Also Like

4 comments

  1. Ahoj, tá super kabelka je nová alebo si ju kupovala dávnejšie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, kupovala som ju minulý rok v decembri

      Odstrániť
  2. Ja som už spomínala, že sedemdesiatky moc nemusím, ale niektoré kúsky mi neprekážajú. A momentálne sa vytešujem z nových zvonových jeansov :D
    Tvoj outfit sa mi veľmi páči, je čistý a jednoduchý, to ma momentálne dosť berie :)

    NITA – Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť