Black - White - Nude

19.9.15




Čierno biela kombinácia je podľa môjho skromného názoru nesmrteľná. Aby však nepôsobila nudne a príliš usadlo, je potrebné sa trochu pohrať so siluetou a dĺžkami. Nohavice, resp. "kuloty" ako ich ja volám, som našla v F&F za smiešnych 5 €. Môžete ich nosiť k topánkam s vysokými podpätkami ale ak dávate prednosť pohodliu, vyskúšajte ich napríklad s jednoduchými bielymi teniskami. V každom prípade budete pôsobiť elegantne. Na vrch som zvolila jednoduchý čierny top so sieťkovaným lemom, k tomu dlhú bielu vestu  a na záver som zladila sandále a kabelku v telovej farbe. Enjoy!







top - OASAP
vest - SheIn
culottes - F&F
heels - Ebay.co.uk
bag - Mango

You Might Also Like

2 comments

  1. wow, tak toto je pecka :) tie nohavice sa ti skvele hodia a nude doplnky sú top ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit. Najprv som si myslela, že je to overál. Fakt veľmi pekné, pristane ti to ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť