Créme de la Créme

23.9.15




Už začínam na sebe pociťovať jesennú únavu. :D Skoro ráno som hore a na spánok ma berie okolo siedmej hodiny večer. Melancholické a depresívne nálady ma zatiaľ obchádzajú a cvičením sa pokúšam udržovať v psychickej kondícii. Ďalej sa snažím relaxovať napríklad pri obľúbených seriáloch. Nové epizódy sa zvyčajne začínajú vysielať v septembri či októbri. Momentálne sledujem Mad Men, strašne sa teším na AHS a chystám sa na True Detective. Toto sú také maličkosti, ktoré ma dokážu nadchnúť po ťažkom dni. Ako bojujete vy s jesennou únavou? Podliehate jej alebo sa na vás vôbec neprejavuje?





t-shirt - Bershka
blazer - Zara (old)
jeans - F&F
shoes - Asos
bag - New Yorker

You Might Also Like

7 comments

  1. uu tričko veľmi dobré!
    zatiaľ únava neprichádza, snažím sa vždy nejak zamestnávať telo a myseľ, aby nemalo čas myslieť na únaváu:D uvidíme dokedy mi to vydrží

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ou, ty boty jsou skvělý :) líbí se mi i to tričko!

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť