Lace it UP

9.9.15




Topánky na šnurovanie boli super horúcim trendom tohto leta. Dlho som uvažovala či si nejaké kúpiť, hlavne v akej farbe a či ich vôbec vynosím. Rozhodla som sa spraviť menšiu "reorganizáciu" v botníku, resp. v spôsobe nakupovania topánok. Skoro každá žena miluje krásne vysoké ihličky, no ruku na srdce, na každodenné nosenie sú úplne nepraktické. Pokiaľ nie ste celebrita a vašou jedinou úlohou je vyzerať dobre. :D Dávam radšej prednosť pohodliu a vysoké podpätky si nechávam na špeciálne príležitosti. Pred pár týždňami som narazila na tieto čierne šnurovacie topánky z Asosu, ktoré spĺňajú moje prísne požiadavky. :D Podpätok je taký akurát, sú pohodlné, vydržím v nich celý deň a vďaka zaujímavému šnurovaniu sú celkom sexi. Enjoy!








t-shirt - New Yorker
sunglasses - Gate
trousers - H&M
bomber jacket - SheIn
shoes - Asos
bag - Ebay.co.uk

You Might Also Like

3 comments

  1. Tie topánky vyzerajú úžasne a hlavné je, že sú aj pohodlne! Ale oveľa viac ma zaujal ten bomber, je nádherný a skvelej farby na jeseň!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto tvoje topánočky vyzerajú ozaj super, hlavne sa mi páči ten opätok, že to nie je nič hrôzostrašné :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Topánky, bomber, kabelka, všeeetko skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť