White BF jeans

16.9.15




Nečakala som, že ešte v septembri budem nosiť topy bez rukávov, ale nesťažujem sa. :D Hoci sa celkom teším na jeseň, stále mám v zásobe pár letných kúskov, ktoré by som chcela vynosiť ešte predtým, než sa poberú na zimný spánok. :D Ako napríklad tento top, ktorý mi vďaka zaujímavému riaseniu pridal na objeme hrudníka asi tak o 2 čísla. :D Biele BF jeansy som našla v F&F a určite ich vytiahnem aj v zime v kombinácii s kabátom v ťavej farbe. :)

P.S. - V nedeľu 27.9. sa v Košiciach koná "Jesenná burza", ktorej sa dúfam úspešne zúčastním aj spolu so Zuz. Máme pre vás nachystanú obrovskú kopu oblečenia! Budeme rady ak nás prídete pozrieť a možno si so sebou odnesiete pekný kúsok. :)






top - Newdress
jeans - F&F (similar on Romwe)
bag - Zara
hat - H&M
sandals - Asos

You Might Also Like

4 comments

  1. Všetko sa mi páči okrem nohavíc. Tie na mňa pôsobia ako roztrhané lekárske gate. Najviac sa mi pári kabelka, je zaujímavá :)

    NITA – Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opravdu ti to sluší.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Opravdu ti to sluší.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť