Autumn Leaves

27.10.15


Jeseň má pre mňa neskutočné čaro. Hlavne vtedy, keď sa nachádzam v prírode a vonku vládnu ideálne podmienky. Stromy hýriace všemožnými farbami a chodníky zasypané hŕbou lístia ma fascinujú a nabíjajú pozitívnou energiou. Aj vy to tak vnímate? Ak by som vedela malovať, celé dni by som trávila v lese a tvorila a tvorila. No žiaľ tento talent som po nikom z rodiny nezdedila a tak mi neostáva nič iné, len zachytávať prírodnú krásu cez fotoaparát. :D Na nedeľnú prechádzku do lesa som zvolila uvoľnený a pohodlný outfit. Jeansy a parku mám z New Yorkera a kupovala som ich dávnejšie, no pásikavá mikina je aktuálna a nájdete ju v novej kolekcii. Je mega pohodlná a cítim sa v nej ako v pyžame. Na záver som zvolila pohodlné tenisky a nová kabelka potrebovala taktiež prevetrať. Enjoy!

Autumn has an incredible charm for me. Especially when I´m in nature and it´s nice outside. Colorful trees and sidewalks buried under piles of leaves fascinate me and fill me with positive energy. Can you feel it the same way? If I were an artist, I'd spent my time painting in the woods. But unfortunately I´m not so talented so I have to use my camera to capture the beauty of nature. I took a walk in the woods on Sunday, so I chose relaxed and comfortable outfit. Jeans and parka are from New Yorker and I bought them some time ago, but the striped sweatshirt is available in the new collection. To finish my look I chose comfortable sneakers and tan colored handbag. Enjoy!





beanie - H&M
sweatshir - New Yorker
jeans - New Yorker
parka - New Yorker
sneakers - Adidas
bag - PINKHEAD (mine here)

You Might Also Like

6 comments

  1. Krásny jesenný outfit, myslím, že mám tú istú mikinu ale bielo-čiernu..:) a chcela by som sa opýtať ako naozaj vyzerá tá kabelka, či je spracovanie celkom kvalitné a tak..lebo sa mi dosť zapáčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, kabelka je naozaj dobre spracovaná...môžem len odporúčať. :)

      Odstrániť
  2. Wow, prenádherné fotky, úplne si ma navnadila ísť niekam do prírody :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty mas proste kouzlo! Nedavno se me pritel ptal, zda vubec sleduju nebo znam nejake slovenske blogerky a ty si byla prvni kdo me napadl! :)
    A priznavam, ze jsem tu docela dlouho nebyla a vidim, ze to byla chyba :)

    OdpovedaťOdstrániť