Cable Knit Sweater

14.10.15




Tušila som, že s príchodom chladného počasia sa rapídne zvýši aj počet chorých a ja som sa žiaľ stala jednou z nich. Po práci ihneď utekám do postele a pijem litre zázvorového čaju. Tento týždeň som ani nič nenafotila vďaka rapídne upršanému počasiu. Preto vám ponúkam outfit fotený spred vyše týždňa. Niekedy namiesto bundy alebo saka nosím len hrubé veľké svetre, pod ktorými mám ešte jednu vrstvu...zvyčajne basic tričko. Sú také pohodlné a v ničom vás neobmedzujú, a ak sa trochu viac najete, spoľahlivo skryjú nafúknuté brucho. :D Enjoy!






sweater - SheIN
jeans - F&F
shoes - Oasap (similar here)
bag - Oasap (in blue here)

You Might Also Like

5 comments

  1. nice outfit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný outfit :) A skoré uzdravenie prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zbožňujem veľké svetre a tento tvoj je krásny :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. takéto jednoduché a nepreplácané outfity milujem, sluší ti to :) všetky veci sú krásne ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť