DIY WAISTCOAT

1.10.15




Minulý víkend som strávila so Zuz v Košiciach a náramne som si ho užila. Ako sme vás už informovali, v nedeľu sme sa zúčastnili Jesennej burzy, kde sme predávali naše oblečenie. Mala som pripravené 3 obrovské vrecia plné oblečenia, ale žiaľ logistika mierne zlyhala, tak som dorazila iba s jedným. :D Som rada, že sa mi podarilo zbaviť prebytočných vecí a taktiež že tieto veci spravili radosť niekomu inému. Dokonca sa na nás prišlo pozrieť aj pár našich čitateliek, za čo pekne ďakujeme a pozdravujeme. :) Medzi nechceným oblečením skončil skoro aj tento starý trenčkot. Zobrala som ho ku krajčírke, dala prerobiť na vestu a s výsledkom som veľmi spokojná. Ostáva už len prišiť nové a krajšie gombíky, ale o tento detail sa už budem vedieť postarať aj ja. :D Enjoy!






sweater - Primark
trousers - H&M
shoes - Asos
waistcoat - no brand
bag - Zara

You Might Also Like

5 comments

  1. Moc pěkný podzimní outfit :)) ten trench je parádní :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý nápad s kabátom! Škoda že som na tej burze nebola aj ja :/
    With grey wolf

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super nápad nechať si trenč prerobiť na vestu :) vyzerá to super ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nekdy mivam pocit ze nevlastnite zehlicku :), to asi je jedine co se da vytknout

    OdpovedaťOdstrániť