Grey Hat

25.10.15


Zdravím vás, dúfam, že máte za sebou krásny víkend. Sobotňajší večer som strávila s priateľmi a oslavovali sme prichádzajúci Halloween. Ako veľký fanúšik hororov, beriem tento neoficiálny sviatok celkom vážne a každý rok sa naň poctivo pripravujem. Na Instagrame si môžete pozrieť môj tohtoročný výtvor. :D Okolo polnoci potom vyrážame von na prechádzku do lesa a vždy si ju náramne užijeme. Verte mi, v tej chvíli by ste nás stretnúť nechceli. :D

A teraz pár slov k outfitu. Do mojej zbierky klobúkov pribudol nováčik v šedej farbe. Našla som ho na LUCLUC a dostať ho vo viacerých farbách (uvažujem nad tmavomodrým alebo zeleným). Sivý rolák nosím pomerne dosť často a skombinovala som k nemu cardigan aj topánky. Aby celkový dojem ostal nenarušený, zvolila som biele boyfriend jeansy a kabelku v nude farbe. Enjoy!

Hello, I hope you had a wonderful weekend. This Saturday I celebrated the upcoming Halloween with my friends. As a big fan of horror films, I take this  "unofficial holiday" seriously. You can see my this years creation on Instagram. :D  We have this weird habit, that we go out and take a walk in the forest...around midnight. Believe me, you don´t want to meet us in that moment. :D

And now a few words about the outfit. There is a newbie in my hat collection. I found it on LUCLUC and it comes in different colors (i´m thinking about navy blue and dark green). I wear my grey turtleneck quite often nowadays and this time I matched it with grey cardigan and plimsolls. So the overall impression remained undisturbed, I chose white boyfriend jeans and a nude handbag. Enjoy!












hat - LUCLUC
turtleneck - F&F
cardigan - Oasap (similar here)
jeans - F&F
shoes - Topankovo
bag - Mango

You Might Also Like

8 comments

  1. Vyzeráš úplne skvele, pristane ti to.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super outfit:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné fotky:) Krásný outfit!
    Líbí se mi moc ta kabelka!
    A jako vždy, obdivuji tvé vlasy!
    http://of.-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektní outfit :) tyhle světlé barvy ti nehorázně sluší!

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na halloween sa strašne teším aj ja a musím povedať, že si sa namaľovala úžasne! :)
    K outfitu len jedno. Palec hore :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné vlasy ;)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekný outfit, všetko krásne ladí :)
    www.simplytheblog.com

    OdpovedaťOdstrániť