Grey(test)

8.10.15




Už viackrát som sa v komentároch stretla s otázkou, či by som sa neprihlásila do "Nákupných maniačok" (NM). Nuž na úvod by som rada dodala, že TV vôbec nesledujem a ani nevlastním televízor. Vlastne som rada, že som sa ho zbavila, lebo mi zaberal miesto v izbe. :D O relácii tohto formátu som sa dozvedela tuším z časopisu alebo z internetu a samotný nápad sa mi veľmi zapáčil. Áno istý čas som zvažovala myšlienku, žeby som sa prihlásila, ale stále ma niečo brzdilo. Možno strach, žeby som nezvládla zadanú tému a možno som len príliš paranoidná. :D Nakoniec ma predbehla Zuz, ktorej som samozrejme fandila najviac zo všetkých. Postupne sa v niektorých častiach relácie začali objavovať rôzne intrigy, taktizovanie a chovanie niektorých súťažiacich ma privádzalo k používaniu hanlivých slov. :D Ak by som v tom čase bola jednou z účinkujúcich, asi by ma museli cenzurovať. :D Verím, že táto show má veľa fanúšikov, ktorí sa pri nej zabavia, oddýchnu a možno aj inšpirujú, no mne je takáto forma zviditeľňovania proti srsti a celkovo necítim potrebu s niekým súperiť a dokazovať si, či som lepšia alebo nie. Aspoň takto to cítim. V NM ma teda určite neuvidíte, ale na blogu, FB či Instagrame ostávam naďalej aktívnou až do odvolania. :D Enjoy!









coat - Oasap (sold out, but check this and this)
hat - Oasap (sold out, but check this cool one)
sweater - F&F
jeans - New Yorker
shoes - F&F
bag - Zara

You Might Also Like

6 comments

  1. Skvělý look, nejvíce mě baví ty boty! :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páči sa mi ako si skombinovala všetky farby!
    a my sme boli s Bekou v NM, ja teda iba ako pomocníčka, ale bolo to super! Fakt sranda celé natáčanie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super outfit, ako vždy ... túto farebnú kombináciu mám veľmi rada, kabát je krásny, už dlhšie by som nejaký pekne strihaný šedý chcela, ale väčšinou v nich vyzerám príliš nevýrazne, jednoducho mi nesedia, ale tebe naozaj pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť