Over knee boots

17.10.15


Pekný víkend vám prajem. Včera som odišla z práce o niečo skôr, lebo som sa cítila naozaj pod psa. Doma som si ľahla do postele, spravila si mega silný zázvorový čaj a pozrela si všetky zmeškané časti obľúbených seriálov. :D Okrem toho som sa konečne dokopala k tomu, aby som popracovala na vzhľade môjho blogu. Zase...:D. Strašne som sa bála toho, že niečo domrvím alebo omylom vymažem a že budem musieť všetko nanovo prerábať. No nakoniec mi táto prácička zabrala necelú hodinu. Nejde o žiaden ohromujúci dizajn, no ja osobne dávam prednosť minimalistickej a hlavne prehľadnej forme. Dúfam, že sa vám výsledný efekt páči, prípadne ak máte nejaké tipy, čo vylepšiť, budem rada ak sa so mnou o ne podelíte. :)

V dnešnom poste by som vám rada predstavila svoj nový úlovok a tým sú čižmy nad kolená. Nízke čižmy v tejto farbe a tohto strihu hľadám už asi 2 roky. Môj celkový problém tkvie v tom, že mám úzke lýtka a členky a túžila som po čižmách, ktoré by neboli primoc úzke, ale ani primoc široké...taký ten zlatý stred bol pre mňa akceptovateľný. Tento rok sa mi konečne poštastilo a našla som ich na Nelly.com za fajn cenu. Nebola som si istá, či splnia moje predstavy, no povedala som si, že buď teraz alebo nikdy. Prišli mi behom týždňa a som neskutočne spokojná. Čo na ne poviete vy?




Nice weekend to everyone. Yesterday I left earlier from office, because I felt really sick. I laid down in bed, made a ginger tea and watched my favorite TV series. Besides...it was a great opportunity to push myself into some work on my blog design. I was sooo afraid that I will screw up something and I´m going to have to redo everything again. But it took me less than an hour. It´s not the best, but I personally prefer minimalist templates. I hope you like it guys and if you have any ideas what to improve, please share them with me. :)

In today's post I would like to show you my new over the knee boots. I´ve been looking for one like these for two years. This is my lucky year and I found them at Nelly.com for a good price. They arrived in one week and I am incredibly happy a pleased.









sweater - second hand
coat - OASAP
hat - OASAP (similar here)
bag - Zara
jeans - Zara
boots - Nelly

You Might Also Like

10 comments

  1. Kráásny outfit! Ten kabát a čižmy, sú super♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super outfit, aj ja chcem taký klobúk a kabát :( :D

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento nový vzhľad blogu sa mi páči oveľa viac, len tak ďalej! :) čižmičky sú krásne, kabátik tiež, avšak nabudúce by si čižmy mohla skúsiť skombinovať s kratšou bundičkou, aby viac vynikli :) teším sa na ďalšie outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak ty kozacky jsou krasne! ja shanela takove v cerne a nasla na asosu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. topánky a kabát! krásne!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Very nice coat, looks super. Entire outfit is super in fact. Hat and boot fit ideally together.

    OdpovedaťOdstrániť