Striped Boucle Jacket

5.10.15




Dnešný outfit nie je typicky jesenný, ale som toho názoru, že kým sú vonku príjemné teploty, treba si ich užiť. Biela farba sa na mne objavuje celkom často, hoci motovidlá ako ja by sa jej mali vyhýbať. Som totižto profesionálny znečisťovač. :D K neutrálnemu sivému topu som skombinovala pásikavý kabátik, ktorý je viac "šik" ako bežné saká a je aj hrubší, takže ranné nízke teploty sa v ňom dajú v pohode prežiť. A na záver trochu červenej v podobe lodičiek. Enjoy!






jacket - Bershka
t - shirt - Primark
necklace - Happiness boutique
trousers - Zara
shoes - Ebay (similar here)
bag - Asos (similar here)


You Might Also Like

5 comments

  1. Skvelý outfit! Dokonalá kombinácia doplnená kvapkov červenej.
    Mne sa to celé veľmi páči a oslovenie profesionálny znečisťovač ma pobavilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kabátik je zaujímavý, s náhrdelníkom vyzerá dobre. Inak ma to až tak nezaujalo, ale nemôžem povedať že by sa mi to vyslovene nepáčilo :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi kombinace kabátku a červených lodiček :)) Moc pěkný outfit!

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásny outfit :)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť