Black Trench

20.11.15


Krásny piatkový večer vám prajem! Ako ho trávite? Ja už spokojne oddychujem na posteli a konečne mám čas po hektickom týždni prelustrovať obľúbené stránky a dopozerať seriály. Počasie na víkend nevyzerá ružovo a rozmýšľam nad menším shoppingom. Nechcem moc stresovať, no už o mesiac máme Vianoce a tentokrát by som chcela mať všetko dopredu nachystané a pokupované, aby som pred sviatkami a počas nich nemusela ani brvou pohnúť a len dobroty šrotovať! To sú pre mňa ideálne dni pokoja a hojnosti. :D 




coat - Newdress
hat - Oasap
boots - Nelly
bag - New Yorker
sunglasses - Opti24

You Might Also Like

5 comments

  1. Great outfit hun!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kabátek dokonalý, sluší moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jinak tady je teď soutěž o wellingtonky https://www.brasty.cz/soutez které se k němu dokonale hodí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Those boots are really so comfy-looking and I bet they are! I like how you keep it muted with the color scheme I especially adore the bag :) xx

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpovedaťOdstrániť