Cape Cat

10.11.15


Tento týždeň vládne nezvyčajne teplé počasie, čo znamená, že kabáty na chvíľu odložím bokom a povyťahujem bundy. A to som ešte chcela obehať sekáče a poobzerať sa po nejakých kožuchoch na zimu. Zjavne si to nechám na január - február. :D Dnešný outfit je opäť farebne jednoduchý. Už dávnejšie som chcela vyskúšať kombináciu áčkovej sukne s biker bundou a výsledný efekt sa mi celkom páči. A na záver moja obľúbená "rušňovodičská" čiapka. Enjoy! :)







jacket - Reserved
sweater - Primark
skirt - F&F
shoes - Zara
bag - New Yorker
cap - Choies
sunglasses - Opti24

You Might Also Like

7 comments

  1. pekný outfit, myslím, že tá sukňa sa mi nejmenej páči ale ostatné je v pohode, tá kabelka a okuliare sú asi naj, inak pekné fotky ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Beautiful:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, tú sukňu tak dlho zháňam... musím to v F&F poriadne omrknúť :D Vyzeráš úžasne ako vždy! :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne topánky a kabelka. Tá sukňa mne osobne ale nepadla do oka.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfit! .. "rušňovodičovská" čiapka ho paráde doplňa :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť