Silver Lens Sunglasses

1.11.15


Ahojte, dúfam, že ste všetci pozitívne naladení do začiatku nového týždňa! :D Tento víkend vládlo krásne počasie a v sobotu som pre vás nafotila tento pohodlný outfit. Podpätky ma v poslednej dobe nebavia a kombinácia jeansy + tenisky u mňa fičia jedna radosť. Čoraz viac ma začína baviť minimalizmus a zistila som, že čím menej riešim čo na seba, tým viac sa cítim lepšie a vystačím si aj s minimom vecí. Čierny trench coat je síce z trochu tenšieho materiálu, ale dobre poslúži počas slnečného dňa. Na oživenie som si zobrala klobúk z H&M a najviac sa vytešujem z nových okuliarov so zrkadlovými sklami. Okrem toho, že sú trendy, využijete ich v prípade, ak nemáte po ruke zrkadlo a potrebujete si prepudrovať nos alebo skontrolovať make-up. :D Enjoy!

Hi, I hope you are ready for a new week! :D I really enjoyed the beautiful weather this weekend and I had to snap a few photos of my outfit. Lately I don´t wear heels at all. Jeans + sneakers are my favorite combo. I found out the less I think what to wear, the better I feel. Black trench coat is fine for sunny days, but I really adore my new silver lens sunglasses. They´re trendy and you can use them as a mirror to check  your make-up. :D Enjoy!














sunglasses - LUCLUC
hat - H&M (old)
sweater - Zara
bag - Zara
jeans - New Yorker
coat - Newdress
sneakers - Adidas

You Might Also Like

6 comments