Tassel Poncho

30.11.15


Zdravím vás a prajem krásny štart do nového týždňa! Tento víkend som prežívala ten najväčší stres vo svojom živote a som rada, že sa mi v tomto hektickom pár dňovom kolotoči podarilo nafotiť aspoň jeden outfit. Vôbec sa však nemusíte báť....z mojej strany sa jednalo o pozitívny stres a dúfam, že čoskoro sa s vami budem môcť podeliť o detailnejšie info! :D Čo sa outfitu týka, tak poncho u mňa pristálo už minulý týždeň a  počítala som s tým, že tento rok si ho ani neoblečiem. No počasie je opäť akési náladové, tak som si pod neho dala hrubý sveter a pod sveter tenké tričko s dlhým rukávom. Medzitým som si ešte cez H&M online shop objednala kabelku, po ktorej som už dlhšie pokukovala a až keď som mala obidve veci doma, tak som si uvedomila že k sebe perfektne pasujú. Enjoy!

Hello! This weekend was sooo stressful and I´m really glad I managed to take some outfit photos. But don´t worry.....I´m talking about positive stress and I hope I will be able to share more details with you very soon! :) I have got the poncho last week and I wore a thick sweater underneath it. Meanwhile I ordered a bag from H&M online shop and I´m really surprised how nice these two pieces match together. See ya!









tassel poncho - SheIn
jeans - H&M
bag - H&M.com
hat - H&M
shoes - Zara

You Might Also Like

4 comments

  1. Perfektní outfit, ty boty jsou strašné, ale na tobě se mi nějak líbí :D sluší ti to!

    Style Solution

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To pončo sa mi nepáči ale kabelka je krásna :) A fotky sú tiež veľmi pekné.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To pončo je super - mne sa na ňom páči ten prepletaný vzor.Túto jeseň som si kúpila niečo podoné ako tvoje pončo ale skôr je to taký prehoz :). Teším sa na novinky a dôvod prečo si mala ten pozitívny stres :D
    aestaste blog

    OdpovedaťOdstrániť