Trés Mignon

5.11.15


5. november bol dnes pre mnohých fashionistov významným dňom. O spolupráci Balmain a H&M sa písalo už pár mesiacov a veľa milovníkov módy sa jej nevedelo dočkať. Viem si celkom živo predstaviť hlúčik nedočkavcov, ktorí poctivo vyčkávali pred predajňou. Kamoška sa tam vybrala len dve hodiny po otvorení a všetko bolo nenávratne fuč. :D H&M je povestné spoluprácami s celebritami či významnými módnymi návrhármi, a hoci mám módu a všetko okolo fashion naozaj veľmi rada, nikdy som necítila nutkavú potrebu vlastniť niečo z takýchto kolekcií. A to nehovorím o šialene šialených cenách. :D Neviem...asi som nohami až príliš na zemi. :D Ak patríte k šťastlivcom, ktorým sa podarilo ukoristiť svoj vysnívaný kúsok, tak gratulujem a ak patríte k tým, ktorý zdieľajú môj názor, prípadne ani nevedia o čom píšem, tak sa môžete na kolekciu mrknúť tu. :) Enjoy!

Today was a very important day for all the  fashionistas in the world. Just a couple of months passed since H&M´s special announcement that Balmain will be the next designer collaborator. I can clearly imagine the impatient squad waiting in a long line outside the shop. One of my friends went there just two hours after opening and everything was gone. :D H&M is well known for its collaborations with celebrities or fashion designers. I am all about fashion, but never felt the need to own something from these collections. This is just my opinion and I´m trying to keep my feet on the ground.  :D Congratulations to the lucky ones who managed to buy their favorite piece, and if you belong to those who share my opinion or do not even know what I´m talking about, check out the actual collection here. :) Enjoy!








coat - OASAP (check out these cool ones here or here)
sweatshirt - OASAP (similar here or here)
skirt - Zara (old)
bag - Ebay
shoes - Ebay
hat - Oasap

You Might Also Like

8 comments

  1. Veľmi pekný outfit, páči sa mi úplne všetko :) Čo sa týka toho "Háemka" ani ja nepotrebujem nejaké luxusné kúsky, nikdy ma to nelákalo a som aj rada aspoň ušetrím kopu peňazí a môžem si kúpiť iné veci, ktoré mi robia oveľa väčšiu radosť :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. o tieto spolupráce H&M-ka so svetovými návrhármi som sa nikdy až tak nezaujímala a príde mi celkom vtipné, ako sa o tie veci dokážu ľudia v obchodoch naťahovať :D máš skvelé čižmy! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť