All Beige Everything

16.12.15



Nezvyknem sa moc odievať do svetlých farieb počas zimy, no tohtoročná je zatiaľ suchá, takže biela a ostatné svetlé farby majú zelenú. Možno ma niektorí z vás ukameňujú za môj výrok, no dúfam, že nás snehová nádielka neminie. Začiatok tohto roka bol na ňu dosť bohatý a tešila som sa z nej viac ako malé deti. :D Taktiež by som sa už rada naučila lyžovať! Počas základky som sa o to dvakrát pokúšala a vždy som zlyhala. Ale do tretice to už musím dať!!! :D Držte palce a enjoy! 















sweater - SheIn
jeans - Primark
jacket - Mango (get it here)
shoes - Ebay (similar here, here or here)
bag - Zara
beanie - Zara



You Might Also Like

6 comments

  1. Svetr mám podobný, ale moc se mi líbí ta tvídová kabelka.

    rannicervanky.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hezký look! jen možná bez tý čapky by se mi to líbilo mnohem víc, ale to je věc názoru (a praktičnosti) :))

    SWEET CHILLI

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne nežné farby, čiapka je skvelá :)
    www.simplytheblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Top part is superb, everything I like, You made great comb. of colors. But shoes is average, not bad, not good. To "short" and little to dark.

    Timea, I founded You blog via bloglovin and I must say, its really good! A lot of look are fine or even great.

    OdpovedaťOdstrániť