Christmas Ideas for Her & Him - part 1

5.12.15


Ak vás pomaly chytá predvianočná panika, vôbec nezúfajte. Ja sama nemám nakúpených 90% darčekov. Svetlou stránkou v tejto mierne zúfalej situácii je fakt, že aspoň viem, čo mám kúpiť, ale k samotnej realizácii sa neviem dokopať. Na dôvod sa ma ani nepýtajte, lebo ho nepoznám. Ale poviem len toľko, že najlepšie sa mi pracuje pod stresom. To hovorí za všetko. :D Ak ste na tom ešte horšie a nemáte ani šajnu, čo kúpiť, možno vám aspoň trošilinku pomôže miniseriál, ktorý som pripravila v spolupráci s Patrikom Gurčíkom. Patrik kedysi viedol svoj blog Fashion is my Pashion a v súčasnosti pracuje ako Project Manager pre Mango a organizuje módne prehliadky tejto značky. Táto časť bude venovaná predovšetkým móde a vybrali sme pre vás niekoľko zaujímavých a cenovo dostupných kúskov. Verím, že budú pre vás inšpirujúce. Enjoy!

FOR HIM

1. here, 2. here, 3. here, 4. here, 5. here, here, 6. here, 7. here, 8. here

FOR HER

1. here, 2. here, 3. here, 4. here, 5. here, 6. here, 7. here, 8. here, 9. here, 10. here


You Might Also Like

2 comments

  1. Skvelé tipy ♥ Zo ženskej sekcie si ma inšpirovala k nákupu vecí pre seba. Som sebecká :( :D

    OdpovedaťOdstrániť