Christmas Spamming

28.12.15


Srdečne vás zdravím! Po pár dňovej odmlke sa opäť ozývam. Chcela som si vianočné sviatky užiť "se vším všudy", čo v preklade znamená - veľa jedla, stav úplného ničnerobenia a žiadne blogovanie. :D Dúfam, že ste tento sviatočný čas prežili podobne a že ste pod stromčekom našli radosť v podobe pekného darčeka (pochváľte sa a preháňajte! :D). A ak aj nie, dôležitá je predsa rodinná pohoda. :) Tento rok som podostávala veľa vecí do domácnosti a seba som obdarovala novým klobúkom a svetrom, ktorý bol zlacnený na neuveriteľných 10 €. Čo sa výpredajov týka, začali o niečo skôr a každý deň si v emailovej schránke nachádzam desiatky spamov s mega zľavami. Všetky ich poctivo mažem a snažím sa nepoľahnúť pokušeniu. :D Držte palce!





sweater - H&M
hat - Stradivarius
coat - Zara
pants - Zara
bag - Mango
sneakers - Adidas

You Might Also Like

8 comments

  1. Presne takto prežívam bezblogové prázdniny až dodnes :D. Jedlo je super nič nerobenie ešte lepšie !
    A krásny outfit. Tá kabelka s tým brmbolcom je úplne super !!
    aestaste blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neskutečně se mi líbí ty boty!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love this outfit! I just got the same trainers for Christmas :)
    The Fashion Wonderland

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky, opäť. Čo viac dodať! :)


    sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Týmto outfitom si ma opäť dostala, je to krásna kombinácia. Ja som podostávala tiež väčšinu vecí do domácnosti :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty boty ti neskutečně sedí :))

    http://www.stylesolution.cz/2015/12/my-year-2015.html

    OdpovedaťOdstrániť