DIY: Christmas Snowflakes Decoration

22.12.15


V novom príbytku žijem necelý mesiac a okrem nákupu základných domácich potrieb som musela investovať aj do vianočnej výzdoby. Spočiatku som nebola moc nadšená, lebo o niekoľko týždňov bude aj tak všetko pobalené v krabici a uložené v hlbinách skrine. Snažila som sa teda improvizovať. Niektoré dekorácie som našťastie zdedila po mame, ktorá ich už nepotrebovala, iné drobnosti (viď girlanda s mašľami a reťazami) som kúpila za lacný peniaz a zvyšok som si pobrala z prírody (čečina, šišky) alebo vlastnoručne vyrobila. Z každého rožka sa ušlo troška. :D Týmto nápadom som sa opäť nechala inšpirovať z Pinterestu a bola som z neho úplne mimo, pretože je natoľko úžasný a zároveň veľmi jednoduchý!!! :D

Čo budete potrebovať?

- nanukové paličky (ja som kúpila "doktorské" paličky z lekárne)
- taviaca pištoľ (môžete použiť aj obojstrannú pásku alebo sekundové lepidlo)
- farebný lak (voliteľné)


Stačí ak si paličky naaranžujete do ľubovoľného tvaru a zlepíte ich. Na záver ich môžete nechať tak ako sú, čiže natural alebo ich posprejovať farebným lakom či posypať flitrami. Moje drevené vločky našli svoje miesto na stene pri schodisku, ale môžete ich zavesiť do okna alebo len tak položiť na nábytok a oprieť o stenu. Enjoy!












You Might Also Like

3 comments

  1. Zaujímavý nápad, vyzerá to super. Pinterest je poklad :D My sme ešte nestihli prerobiť, takže tento rok nás ešte nákup ozdôb obišiel, ale už teraz sa teším na budúci rok :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to naprosto úžasne! Si veľmi šikovná :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť