Furry Beast

13.12.15


Zdravím vás, ako ste prežili tretí adventný víkend? Ja som ho tentokrát trávila čo najďalej od všakovakých obchodných centier a radšej som sa venovala zveľaďovaniu svojho "nového" domova. Nikdy by som si nemyslela, že ma to chytí, pretože interiérový dizajn nie je zrovna môj šialok kávy a nemám absolútne žiadnu priestorovú predstavivosť. :D No verím, že po čase túto schopnosť nadobudnem a budem excelovať. :D Veľmi ma fascinuje, keď si v hlave vytvorím určitý obraz a potom ho začínam pomaly realizovať, až sa dopracujem ku konečnému výsledku. A ak sa mi páči, cítim ohromný pocit satisfakcie. :) Prajem vám pozitívny štart do nového týždňa!







furry coat - Dresslink
sweater - Zara
jeans - H&M
boots - Stradivarius
hat - H&M
bag - Ebay

You Might Also Like

5 comments