Grey & Blue

23.12.15


Zdravím vás! Ako trávite predvianočný čas? Ja som práve dokončila zdobenie perníkov, zabalila posledné darčeky a oficiálne zahájila maratón niekoľkodňového ničnerobenia. :D Keďže momentálne nevlastníme televízor, pozeráme s priateľom staré epizódy Star Wars. :D Pamätám si, že ako dieťa som si v TV programe vždy zakrúžkovala dôležité filmy a rozprávky, ktoré som chcela počas sviatkov pozerať a mala som o zábavu postarané. Ktoré sú vaše obľúbené? :)




sweater - Dresslink
jeans - H&M
coat - SheIn (cool one here)
scarf - H&M
bag - Asos
sneakers - Adidas

You Might Also Like

3 comments

  1. Kabátik je úžasný! :) Vyzeráš super-duper skvelo :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rolák má krásnu farbu :) Ja mám na Vianociach najradšej čertovské rozprávky a najobľúbenejšia je Láska rohatá :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť