Long Cardi

6.12.15


V predchádzajúcom outfit poste som spomínala, že v poslednom čase zažívam mierne stresujúce obdobie. Pravdou je, že sa nám s priateľom konečne po roku aj pol podarilo nájsť vlastné bývanie, ktoré vyhovuje našim (ne)náročným predstavám. :D Proces sťahovania bol ako fyzicky tak aj psychicky náročný, no pocit slobody je naozaj neopísateľný. Byt sme už kúpili našťastie zariadený a tým pádom nám veľká časť starostí odpadla, no stále je tu ešte veľa vecí, ktoré potrebujem zariadiť. Moje bývanie síce nebude vyzerať ako z magazínu, ale pokúsim sa k tomuto snu aspoň trošilinku priblížiť. :D Aj v tomto prípade prehľadávam Pinterest veľmi intenzívne a snažím sa nabrať nejaké inšpirácie. Posledné 2 týždne nerobím nič iné len obieham kadejaké obchody s nábytkom a dekoráciami a už mi z toho všetkého riadne preskakuje. Tento víkend som sa opäť vybrala do jedného nemenovaného a zvolila som pohodlný outfit, v ktorom som mohla bez problémov kľučkovať medzi uličkami plnými ľudí! Och ako ja veľmi neznášam šuchtajúcich sa nakupujúcich. :D Šedé šaty som našla v Pimkie a sú pomerne hrubé. Nemajú však rukáv, tak som cez ne prehodila dlhý cardigan a biker bundu. Keďže nechcem míňať horibilné sumy za doplnky a dekorácie, postupne začnem pridávať aj DIY posty na tému HOME & DECOR. Enjoy!

I was going through some stressful time, but the truth is, that me and my boyfriend bought our very first apartment. The process of moving was physically and mentally challenging, but the feeling of freedom is amazing. The apartment was already furnished, but there´s still a lot of things that needs to be done! I really want my new "home" to look nice & trendy and I´m looking for some inspiration on Pinterest. I´m at the furniture stores all the time and I think I´m going crazy (or maybe because I´m running out of money? :D). So I went to one this weekend again and I chose a comfortable outfit. I´ve got the dress from Pimkie and it´s pretty thick. It´s sleeveless, so I wore a long cardigan and biker jacket over it. Enjoy!







dress - Pimkie
cardigan - Justplay
bag - Zara
jacket - Reserved
sneakers - Adidas

You Might Also Like

4 comments

  1. Maxi šaty a dlhý cardigan? Áno prosím! Vyzeráš dokonalo! Nemám slov... <3 Tiež som teraz v poslednej dobe na Pintereste dosť často. Hľadám samé DIY na Vianočné dekorácie a doplnky. Neviem, kde by som bez Pinterestu bola :D
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uuu veľmi sa mi páčia šaty s tým svetrom ! a kontrastná modrá kabelka !! :) Pinterest je asi najlepšia stránka, na ktorej visím takmer každý deň :D, už sa teším na všetky home decor články to mám veľmi rada ^^
    xoxo -T
    aestaste blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten kardigan je proste uzasny a vyzera skvele musim sa po nom aj rozhliadnut v obchode :)

    OdpovedaťOdstrániť