*** HAPPY NEW YEAR 2016 - GIVEAWAY *** - ENDED

1.1.16


Zdravím! Rada by som vás privítala v Novom roku 2016 a zaželala vám všetko dobré, hlavne veľa zdravia a splnených prianí. Ak si niekto z vás dal novoročné predsavzatie, tak prajem pevné nervy a hlavne silnú vôlu. :D Ja som si žiadne predsavzatia nedávala, lebo ak chce človek niečo zmeniť, mal by s tým začať hneď! Povedala by som skôr, že mám určené CIELE, ktoré sa budem snažiť dosiahnuť. :)


V úvode Nového roka som pre vás pripravila menšiu súťaž, v ktorej môžete získať zaujímavé ceny. Jednou z nich je kryt pre iPhone 6/6S 4.7 od Nuvo. Tento jedinečný obal na telefón bol navrhnutý módnym dizajnérom Ferom Mikloškom. Jeho súčasťou sú fashion sady (nálepky), ktorými si môžete zadný kryt polepiť a vytvoriť tak unikátny dizajn. Druhou cenou v súťažnom balíčku je kokosový nápoj Coco24Fresh od Pannon Food Slovakia. Táto osviežujúca pochúťka je zložená z kokosovej vody a kokosového mlieka. Ide o prírodný rýchlospaľovač a bohatý zdroj draslíka. Sama som ho vyskúšala a môžem ho len odporúčať. :)

Podmienky súťaže:

1. Lajkujte Miklosko Fashion Design
2. Nechajte v komentári vašu emailovú adresu
3. Aké ste si dali novoročné predsavzatia, resp. ciele do roku 2016? (nepovinné)

(Táto Giveaway platí pre celú SR a CZ.)

Výherca bude vyžrebovaný 6.1.2016.

You Might Also Like

10 comments

  1. v.ferkova@gmail.com
    A moje predsavzate je byť pozitívnejším človekom, lebo pozitívni ľudia sú šťastní.😃
    Krásny nový rok!😘

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zana.tangova@seznam.cz
    moje předsevzetá je víc cvičit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vanda.golianova@gmail.com, Do nového roku si len želám veľa zdravia a lásky pre všetky živé bytosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mariahulvova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Predsavzatie no.1 je nejak prezit skuskove :-D :-D
    Tims.sobotova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk
    A moje presavzatia? Tak určite sa naplno venovať cvičeniu a vypustiť z hlavy tých ľudí, ktorí mi nestoja za to!
    Kukni môj blog:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. barbora.dolezalova-2@seznam.cz
    Já si je nedávám, pak jsem akorát tak ve stresu, že ho nedodržím. Párkrát jsem nějaká měla, ale bylo to spíše kontraproduktivní.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Luciarogovska@gmail.com
    A predsavzatie? Viac sa na tento svet usmievat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. burizonka@gmail.com
    Predsavzatie nemam ziadne, ale prajem si vyuzivat svoj volny cas trosku efektivnejsie, a naucit sa venovat sama sebe.

    OdpovedaťOdstrániť