Keep it simple

31.1.16


Ak by ste mali možnosť stretnúť sa s vaším mladším "JA", aké rady do života by ste mu poskytli?  Ja by som svojej mladšej verzii poradila, aby si netrhala obočie (len jemne upravila), nekupovala rýchlo-kvasené handry (aj keby boli zlacnené), lebo ich aj tak nevynosí a skončia v koši, viac počúvala intuíciu a naučila sa ešte jeden svetový jazyk. Čím som staršia, tým viac sa cítim akási spokojnejšia, viac vo svojej koži a neriešim každú hlúpu nedokonalosť. Viem čo chcem a mám pocit, že vidím veci "jasnejšie". Čím som staršia, tým som šťastnejšia. :)







bunda (jacket) - Mango (similar here)
sveter (sweater) - Zara
džínsy (jeans) - New Yorker
tenisky (sneakers) - Adidas
kabelka (bag) - Sammydress

You Might Also Like

6 comments

  1. super článok ;) je fajn, že si stále spokojnejšia, tak by to malo byť.. outfit je tiež paráda, veľmi sa mi páčia doplnky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá posledná veta je naj. Je super, že takéto niečo môže žena povedať, určite sa takých veľa nenájde :) Tak len buď šťastná aj naďalej. Inak veľmi príjemne skombinovaný outfit.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherný outfit!
    obdivuji, že nosíš bílé boty :D jsou nádherné, ale mě by bílé moc nevydržely..
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie džínsy sú uplne super! aa páči sa mi tvoj výrok - čím staršia tým šťastnejšia, ja to cítim rovnako :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť