Sporty Look

26.1.16


Športová móda nikdy nepatrila k mojim obľúbeným, tak ako celý šport. :D Telocvik som neznášala, nemala som rada ani Mel C zo Spice Girls, lebo bola príliš "SPORTY" a ísť do posilky pre mňa znamenalo to isté ako skočiť do výbehu s tigrami. :D Jedným slovom - bola som obyčajná LEMRA lemravá. No počas ubiehajúcich rokov som pochytila trochu rozumu a začala sa viac hýbať. Najprv to začalo domácim cvičením, potom som prešla na beh a teraz chodím 3x do týždňa do posilňovne. Nemám ambície stať sa Miss Fitness, vlastne ľudia s prehnane zdravým životným štýlom mi lezú na nervy :D, no cvičím aby som sa cítila lepšie, nabrala silu a spevnila svalstvo. A tak ako sa zmenil môj postoj k pohybu, tak som zmenila názor na športové oblečenie, ktoré som si obľúbila. Prispeli k tomu aj niektoré zahraničné blogerky, pri ktorých sa inšpirujem, a ktorých image sa skladá len a len zo športových outfitov. Neviem si samú seba predstaviť v situácii, žeby som išla niekam do mesta na kávu oblečená v teplákoch. Zato ak potrebujem vybehnúť do potravín alebo niečo rýchlo vybaviť, tak legíny mi problém nerobia a čo je veľmi !dôležité! - zadok musí ostať zakrytý, nech je akokoľvek krásny. :D

legíny - Ringit.sk
tenisky - Adidas
kabát - SheIn (podobný na Zoot.sk)
šál - H&M
kabelka - Asos (kuk tu)
mikina - SheIn (kuk tu)

You Might Also Like

3 comments

  1. Krásný outfit:)
    Přesně to, co se mi líbí:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Timea, ty si stylish as usual. Ja by som uvitala na tvojom blogu postrehy, comu by sme sa mali v mode vyhybat, mozno co by nam nemalo chybat v satniku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joj ja sporty look môžem a v poslednej dobe ho nosím najčastejšie. :) Veľmi sa mi páči tvoja mikina.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť