The dream of perfect jeans

10.1.16


Niekde som čítala, že až 2/3 žien priznáva, že doposiaľ nenašli perfektne padnúce jeansy. Neviem, či je táto štatistika úplne presná, no kus pravdy v nej bude. Človek by povedal, že v dnešnej dobe si vyberie každý, nech už má akýkoľvek typ postavy. Jeansy možno nájsť v rôznych farbách a v rôznych strihoch. No sama viem, že nájsť si tie správne nie je prechádzka ružovou záhradou. A to mám bežnú konfekčnú veľkosť, akurát s tým rozdielom, že mám trochu väčší zadok a silnejšie stehná, kdežto lýtka a členky mám chudé. Ale čo ženy, ktoré majú úzky pás a objemnejšiu spodnú časť tela, alebo naopak, chudé nohy, žiadny zadok a väčšie bruško? A ešte musím podotknúť, že každá značka môže mať iné číslovanie. Hoci sú jeansy základným a úplne bežným kúskom v šatníku, trávime ich zháňaním veľa času. Ale inak to asi ani nejde. Objednávať jeansy online je dosť riskantné, ak chcete nájsť dobre padnúce jeansy, treba sa vyzbrojiť trpezlivosťou a skúšať, skúšať, skúšať. Sústreďte sa hlavne na strih a nie na značku či cenovku, lebo ak nájdete tie "pravé", bude to láska na veľa veľa sezón. :)







jeans - H&M
sweater - second hand
coat - Pimkie (old)
bag - H&M
shoes - Asos
furry keychain - Ebay

You Might Also Like

3 comments

  1. great outfit!4

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Našťastie som svoje pravé džínsy už našla a nedala by som ich za nič :D Kabátik je nádherný :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Za svoj život som zatiaľ našla len jedny dokonalé rifle a tie sa mi podarilo po dvoch mesiacoch nešťastne roztrhnúť vtedy ešte o školskú lavicu. Takže som ich musela zmeniť na roztrhané jeansy a tie už zas neboli také vhodné na bežné nosenie. Bohužiaľ teraz mi už ani tie nesedia, takže hľadanie znova pokračuje :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť